ATLETIKA.CZ V NOVÉM DRESU!

Aktuality
středa 23. listopadu 2011
Společnost MEDIA FACTORY Czech Republic, a. s. vytvořila pro portál ČASu nový moderní design. Jak se dílo vydařilo, můžete posoudit sami.

Autor: David Klempíř

Český atletický svaz se po čtyřech letech úspěšného fungování webu www.atletika.cz rozhodl, že je čas na změnu. „Oblast internetu a informačních technologií jde kupředu závratnou rychlostí. Nechtěli jsme ‘zaspat na startu’, a proto jsme se rozhodli pro inovaci stávající podoby našeho informačního portálu,“ vysvětluje místopředseda Českého atletického svazu Libor Varhaník a dodává: „Logickým vyústěním tudíž bylo oslovení firmy MEDIA FACTORY, se kterou úspěšně spolupracujeme již čtyři roky. Ta nám vyšla vstříc, a vznikl tak podle mého názoru velmi povedený a moderní design stránek, podpořený navíc inovovaným technologickým řešením webu.“

V nové grafické podobě se propojuje moderní design s přátelským uživatelským rozhraním. Obsah celého webu i struktura menu navíc zůstávají v takřka nezměněné a dlouhodobě osvědčené podobě, takže uživatelé se budou ihned snadno orientovat. Větší pozornost je věnována vizuální stránce, využívání fotografií a dalších grafických prvků. Jednou z drobných zajímavostí je variabilita horního banneru. Je připraveno šest motivů, které vždy odrážejí související odvětví atletiky.

Webový portál je postaven na publikačním systému MEDIA FACTORY verze .NET. Z hlediska obsahového jsme pro Vás připravili novou rubriku Téma, každý týden si tak budete moci přečíst zajímavý analytický článek. Nicméně i nadále se budeme snažit být stále především rychlým informačním servisem zahrnujícím všechny oblasti a odvětví atletiky, a to především formou aktualit, ale i rychlými výsledky a přehlednými databázemi statistik. Výsledkový a statistický servis pro Vás připravila a na nový web upravila firma Online system, s. r. o.

Společnost MEDIA FACTORY, která patří k předním českým internetovým agenturám,  dlouhodobě podporuje různé neziskové projekty a zakázku na „výrobu nového designu“ z větší části pojala jako sponzorskou podporu Českého atletického svazu. Leoš Špachta, obchodní a marketingový manažer společnosti, k tomu připojuje: „Vážíme si dlouhodobé spolupráce s Českým atletickým svazem a jsme rádi, že takto můžeme přispět k rozvoji české atletiky.“

O významu webu ČAS, který jako informační server funguje od roku 2003, nejlépe vypovídá vysoká denní návštěvnost stránek, která v době velkých závodů a mistrovství přesahuje 6000 unikátních přístupů. Doufáme, že s inovacemi a  novou grafickou podobou stránek budete spokojeni.

Z důvodu přechodu na novou verzi a vzhledem k rozsáhlosti celého webu budeme ve středu 9. ledna dolaďovat detaily, proto se může stát, že některou kolonku, článek či fotografii nemusíte mít funkční. Omluvte prosím případné nedostatky, které se právě nyní odstraňují.

 

Karolína Farská

Fotogalerie