Kampaň k HME mezi nejlepšími

Kampaň k HME mezi nejlepšími
Aktuality
středa 20. ledna 2016
Projekt s názvem „Fanoušek je součástí týmu“, který propagoval HME 2015 v Praze, se dočkal ocenění od serveru Sportbiz.tv, který ho zvolil jako jednu z pěti nejlepších komunikačních kampaní v roce 2015.

Sportbiz.tv se snaží upozorňovat na zajímavé projekty v českém sportovním marketingu. V kategorii krátkodobých komunikačních kampaní se mezi top 5 umístil právě projekt "Fanoušek je součástí týmu". Hodnocení probíhalo na základě několika faktorů. Hodnocen byl kreativní koncept a efekt kampaně vzhledem k velikosti rozpočtu a možnostem organizace, která danou kampaň realizovala. Jednalo se o kampaně k významným sportovním událostem.

Český atletický svaz zvolil pro svou kampaň, která propagovala halový evropský šampionát v minulém roce, dvojici populárních herců Ondřeje Vetchého a Pavla Lišku, kteří se celkem v pěti videích snaží dostat do atletického týmu. Společně s nimi si ve vtipných scénách zahrály hvězdy atletické minulosti Tomáš Dvořák či Jan Železný, ale i současní úspěšní reprezentanti Zuzana Hejnová, Pavel Maslák nebo Ladislav Prášil. Videa „Fanoušek je součástí týmu“ vidělo jen na internetu přes 640 tisíc lidí a i díky tomuto projektu se HME 2015 v Praze odehrálo před úctyhodnou diváckou kulisou.

Sportbiz.tv dále ocenil kampaně: “Dejme Lužánkám Švanci“ – rozlučka fotbalisty Petra Švancary, „Uvidíme se na hřišti“ – propagace českého ženského rugby, „Jeden za všechny, všichni za stůl“ – propagace českého stolního tenisu a „Nejtvrdší kulturní zážitek roku 2015“ – finále české ligy amerického fotbalu.

Petr Jelínek, foto: Pavel Lebeda