O Masláka se přou výrobci margarínu a nožů
Jak producent ztuženého rostlinného tuku, tak rodinná firma vyrábějící nože totiž vylučují, že by Maslák mohl dělat reklamu oběma. „Nejsem žádný máslo,“ prozradil předpokládaný slogan na přebalu margarínu marketingový ředitel firmy Duolever Michal Netučný. „To je pro nás nepřijatelné, chceme kampaň postavit na tom, že náš nůž projde hladce i Máslem,“ kroutí hlavou Kamil Tupý, majitel rodinné firmy z Rybitví specializující se na populární český nožík rybičku.
Přestože Pavel Maslák ještě neřekl jasné ano ani jedné z firem, leccos lze vyčíst z jeho odpovědi, jako obvykle velmi košaté a mnohovrstevnaté. „Velmi vážně si uvědomuji, jaká volba přede mnou stojí. Jsem rodinný typ a navíc Čech jak poleno, a tak je mému srdci mnohem bližší nabídka pana Tupého, jenže je ve smlouvě povinná účast na týdnu rybářství na konci června a to by mi narušilo celou sezónu, navíc bych kvůli podpisu musel zkrátit soustředění v Africe. Nadnárodní gigant přišel s velmi lukrativní nabídkou, navíc bude stačit jediná fotka, kterou udělá nejrychlejší fotograf na světě Jan Saudek, který za mnou přiletí do Potchefstroomu, a já opravdu nemám zapotřebí ztrácet čas před objektivem, když potřebuju trénovat na letní sezónu, kdy mě čeká obhajoba evropského zlata navíc v neolympijském roce, kdy tam budou největší soupeři jako dvojčata Borléeovci. A hlavně si potřebuju namastit kapsu, žejo,“ říká svěřenec trenérů Kupky a Gomoly.
Jestli Pavel doma volí máslo nebo margarín, odmítl v tuto chvíli komentovat. Nevyjádřil se ani k tomu, zda na ryby používá univerzální švýcarský nůž nebo rybičku. Rozhodnutí o tom, zda margarín nebo rybička by ale mělo padnou s koncem apríla.